Program de administrare contabilă a imobilelor online pentru prelucrarea datelor contabile în conformitate cu legislația în vigoare
PROGRAM ONLINE DE ADMINISTRARE CONTABILĂ A ASOCIAȚIILOR DE PROPRIETARI
Cheltuieli explicate pe înțelesul tuturor
Cheltuielile sunt distribuite automat conform deciziei Adunării Generale a Asociației de proprietari și conțin informații complete
Este explicată proporția fiecărei cheltuieli din totalul pe care îl plătești
Prezintă detaliat modul în care au fost împărțite cheltuielile la Asociația de proprietari
Acces la tabelul afișat la avizier
Întocmirea documentației pentru ofertarea serviciilor de facility management, marketing etc., selectarea contractorilor și colaboratorilor
Încheierea contractelor de utilități, conform legilor în vigoare
Servicii financiare (facturare, indexarea anuală a chiriilor și a celorlate taxe plătite de către chiriași, încasarea chiriilor și a celorlate taxe conform contractului de închiriere, reconcilierea anuală a taxei privind serviciile, colectarea depozitului și/sau a Scrisorii de Garanție Bancară și actualizarea anuală, redactarea rapoartelor lunare, trimestriale și anuale, alte servicii financiare cerute de către proprietar)
Încheierea Asigurărilor necesare pentru fiecare proprietate în parte prin cei mai buni asiguratori din piață
Bugetele de venituri și cheltuieli, previziunile, planurile și rapoartele de performanță anuale și multianuale sunt întocmite în mod transparent și constant și ne asigurăm că acestea sunt respectate
Reprezentarea intereselor proprietarului în fața autorităților locale sau față de terți
Știi exact ce plătești și cât ai de plătit
Știi cât ai avut de plată în fiecare lună și poți accesa factura detaliată
Vezi plățile detaliate pe mai multe luni
Îți este explicat modul în care au fost calculate penalitățile de către Asociația de proprietari
Ai acces la situația financiară a apartamentului după fiecare operațiune
Poți efectua plata online cu cardul sau prin transfer bancar