Administrarea de birouri reprezintă managerierea clădirilor/spațiilor de birouri de către o firmă specializată în administrarea birourilor, a imobilelor. Pentru a găsi mixul perfect între costul, diversitatea serviciilor oferite și eficiența acestora, mulți proprietari de birouri/spații de birouri apelează la astfel de firme specializate, care, datorită cunoștințelor și a experienței, oferă cele mai bune alternative pentru a aduce beneficii părților implicate.
ADMINISTRARE BIROURI
Serviciile prestate în cadrul administrării clădirilor de birouri includ:
Servicii de închiriere a spațiilor disponibile (reducerea gradului de neocupare a spațiilor vacante)
Încheierea/prelungirea contractelor de închiriere, negocierea condițiilor contractuale
Servicii operaționale (programe și bugete de întreținere a imobilelor, servicii tehnice pentru cea mai bună întreținere posibilă a instalațiilor), de facility management (curățenie, grădinărit, mentenanță tehnică, pază – prin intermediul unor companii partenere de cel mai înalt nivel)
Servicii de coordonare a chiriașilor atât din punct de vedere tehnic (predarea unităților la începutul și la finalul închirierii, verificarea și aprobarea planurilor de amenajări interioare, întocmirea procesului verbal, respectând toate clauzele contractuale, etc) cât și din punct de vedere financiar
Întocmirea documentației pentru ofertarea serviciilor de facility management, marketing etc., selectarea contractorilor și colaboratorilor
Încheierea contractelor de utilități, conform legilor în vigoare
Servicii financiare (facturare, indexarea anuală a chiriilor și a celorlate taxe plătite de către chiriași, încasarea chiriilor și a celorlate taxe conform contractului de închiriere, reconcilierea anuală a taxei privind serviciile, colectarea depozitului și/sau a Scrisorii de Garanție Bancară și actualizarea anuală, redactarea rapoartelor lunare, trimestriale și anuale, alte servicii financiare cerute de către proprietar)
Încheierea Asigurărilor necesare pentru fiecare proprietate în parte prin cei mai buni asiguratori din piață
Bugetele de venituri și cheltuieli, previziunile, planurile și rapoartele de performanță anuale și multianuale sunt întocmite în mod transparent și constant și ne asigurăm că acestea sunt respectate
Reprezentarea intereselor proprietarului în fața autorităților locale sau față de terți